domingo, 10 de mayo de 2009

Mammillaria Haageana.

El compañero, Sergio nos envía su Mammillaria haageana que ha sido con el cactus que se ha estrenado y amenaza con conseguir más, así pues, se suma otro aficionado a este mundo, este blog espera sus fotos, que por cierto las hace muy bien.

Las Mammillarias, la mayoría son nativas de Mexico, en general son un tipo de cactus que no suelen dar problemas adaptándose a cualquier ambiente, pueden exponerse al Sol o media sombra, el riego debe ser poco y en la época primaveral abonarla cada 20 días aproximadamente, una característica de estos cactus es que la floración la hace en forma de corona mediante flores pequeñas de color rojo-magenta

Un saludo,
Viatger.





Fotos: Sergi Olivares.

5 comentarios:

La Bruja de Clarà dijo...

Hola, Viatger, t'he trobat al blog del Mcgregor i tafanejant he vist que hi vius a Sant Adrià. Jo he viscut 15 anys i la meva familia encara hi viu. També col.labores amb l'Anika? No res, és que m'ha fet gràcia. Una abraçada.

Alejandro dijo...

Hola La Bruja!

Doncs sóc de Barcelona i vaig venir a viure a Sant Adrìà fa 12 anys.

Durant molt temps vaig col-laborar amb el web de l´Anika fent sobretot fitxes de llibres i alguna que altra minibiografia encara que amb el meu nom original que és Alejandro, també pasava molt pel fòrum a on vaig conèixer a Mcgregor, això si, no vusquis res que he escrit jo que sóc molt dolent jejje

Sigues benvinguda a qualsevol del quatre blogs que tinc, s´accepten crítiques.

una salutació,
Viatger

Alejandro dijo...

per cert el llibre aquest que surt al teu blog de "Los Egipcios" de Isaac Asimov està molt bé, encara que no sóc un apassionat de l´egipte quan el vag llegir en va agradar força.

un altre salutació,
Viatger

Montse dijo...

Qué chula la coronita de flores que se le forma a esta Mammillaria!
Tu amigo hace muy buenas fotos, pero tú también ¿eh?
Un saludo.

Alejandro dijo...

¿Qué tal Montse?

El Sergi es un compañero del grupo de meteorología en el cual participo. El tío hace unas fotos buenísimas, a su lado soy un mero aprendiz, a Dios lo que es de Dios y al César lo que es del César jejeje

Si quieres entretenerte a ver fotos sobre meteo en http://elsllampecs.blogspot.com/ las puedes ver.

Petons,
Viatger